ال جی یکی از پیشروان و پرچمداران عرصه تولید تلویزیون است. مدل‌های تلویزیون این برند از بهترین کیفیت و قیمت‌های مناسب نسبت به دیگر رقبا برخوردار هستند. در بین تلویزیون‌های این برند، محبوب ترین مدل ها، تلویزیون‌هایی با سایز 55 اینچ هستند. این ابعاد برای بیشتر خانه‌های آپارتمانی امروزی مناسب بوده و از طرفی کیفیت مطلوبی نیز ارائه می‌دهد. از این رو می‌خواهیم امروز دو مدل از آخرین تلویزیون‌های 55 اینچی ال جی را بررسی کنیم. همچنین به بررسی قیمت آخرین مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ نیز می‌پردازیم.



  • تلویزیون ال جی 55QNED7S


این تلویزیون با رزولوشن 4K و رفرش ریت 120، تجربه ای بی نظیر هنگام تماشای فیلم یا بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد. سیستم عامل آن WebOS 23 بوده که امکان دسترسی به رسانه‌ها و برنامه‌های بسیاری را فراهم می‌کند. همچنین به کمک چیپست پردازش تصویر Processor a5 AI Gen5 4K به راحتی و بدون تاخیر تصاویر را پردازش می‌نماید. قیمت این محصول در حدود 50 میلیون تومان است.



  • تلویزیون ال جی 55C3


مدل C3 از نظر رزولوشن و رفرش ریت با مدل قبل برابری می‌کند؛ اما آنچه آن را متمایز کرده، پنل ال جی OLED و روشنایی بی نظیر آن است. همچنین چیپست پردازش تصویر آن Alpha9 Gen6 بوده که قدرت بسیار بالایی دارد. از جمله دیگر مزیت‌های آن می‌توان به تعداد پورت‌های بیشتر USB و HDMI اشاره کرد. قیمت آن در حدود 65 میلیون تومان است.