این روزها بازار تلویزیون‌های OLED بسیار داغ شده و افراد زیادی آنها را به تلویزیون‌های LED ترجیح می‌دهند. دلیل این امر، تکنولوژی پیشرفته‌تر این تلویزیون‌ها در پردازش تصویر است که باعث شده کیفیت خارق‌العاده‌ای داشته باشند. از این رو تصمیم داریم تا 3 مورد از بهترین تلویزیون‌های OLED بازار سال گذشته را به شما معرفی کنیم.


1LG A2: بهترین تلویزیون OLED اقتصادی


اگر به دنبال یک تلویزیون بزرگ و با کیفیت تصویر خارق‌العاده هستید، اما نمی‌خواهید پول زیادی پرداخت کنید، LG A2 گزینه مناسبی است. قیمت lg oled مدل A2 نسبت به سایر تلویزیون‌های هم رده خود بسیار پایین‌ بوده و از طرفی کیفیت بالایی دارد. وضوح تصویر آن 4K بوده و در سه سایز 44، 55 و 65 اینچ عرضه شده است.


 سامسونگ S90C: بهترین تلویزیون OLED برای اکثر افراد


این تلویزیون عمق تصویر و کنتراست بالایی داشته و برای بازی نیز بسیار مناسب است. نرخ تازه سازی آن 120 هرتز بوده و وضوح تصویر 4K دارد. همچنین با پردازنده قدرتمند خود، به خوبی دستورات و عملکردها را پردازش می‌کند.


LG B3: بهترین تلویزیون OLED گیمینگ ارزان


قیمت lg oled مدل B3 در میان تلویزیون‌های گیمینگ، بسیار مناسب‌تر است. این تلویزیون در سه سایز 55، 65 و 77 اینچ موجود بوده و کیفیت تصویر بسیار مناسبی برای بازی کردن دارد. اگر به دنبال خرید تلویزیون گیمینگ باکیفیت اما ارزان برای سیستم خود هستید، این تلویزیون قطعا انتخاب مناسبی است.