هایسنس، یکی از بهترین برندهای تولید لوازم خانگی در بازار جهانی به شمار می‌رود. این شرکت با آغاز سال 2024 سه مدل تلویزیون هوشمند جدید خود را در رویداد CES معرفی کرده که قابلیت‌های خارق العاده ای دارند. اگر علاقه مند به خرید تلویزیون در سال جدید هستید، حتما بررسی این چهار مدل را بخوانید.


اولین مدل، تلویزیون ال ای دی مینی 98UX است که فناوری پیشرفته و ویژگی‌های استثنایی جدیدی دارد. این تلویزیون دارای بیش از 10000 منطقه کم نور محلی بوده که کنترل دقیقی بر نور و کنتراست همه جانبه ایجاد می‌کنند. 98UX با حداکثر روشنایی 5000 نیت، لایه‌های واضح و کیفیت تصویر عالی ارائه کرده و به عنوان یک دستگاه پرچمدار در مدل‌های جدید بازار تلویزیون به شمار می‌رود.


یکی دیگر از تلویزیون‌های جدید برند هایسنس، 110UX بوده که جایزه نوآوری را بدست آورده است. این تلویزیون ال ای دی مینی با گنجاندن بیش از 40000 ناحیه نور پس زمینه بر روی صفحه نمایش گسترده 110 اینچی خود، دقت و عملکرد نمایشگر را به اوج می‌رساند. این تلویزیون با به حداقل رساندن جریان نور پس زمینه، کنتراست را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و بینندگان را با حداکثر روشنایی خیره کننده 10000 نیت خود شگفت زده می‌کند.


اگر به دنبال گزینه ای شیک و باریک هستید، 75UX انتخاب ایده آلی است. این تلویزیون با عرض کمتر از 14 میلی متر، باریک ترین تلویزیون LED مینی ساخته شده توسط هایسنس می‌باشد. این مدل از نظر فرم کاملا با دکوراسیون‌های مدرن هماهنگ است. علاوه بر این، دارای 5000 ناحیه کاهش نور بوده که کنتراست بی نظیری را ارائه می‌کند و تجربه تماشای فراگیر را ارائه می‌دهد.